Vier medewerkers, die jarenlang de dienst uitmaakten van Oostrem, gaan op pensioen.
Agnes Pierre was sinds 1989 medewerker van het dagcentrum. Als vormingsverantwoordelijke luisterde zij naar de vele vragen en verzuchtingen van de gebruikers. Dat vertaalde zich in initiatieven zoals Dé Werkplaats, Begeleid Werken, het zelfstandigere woonproject en de deelname van de gebruikers in het collectief overleg.
Martine Van Tilborgh kwam in dienst op 1 december 2002 als vaste begeleidster van het home Bijlok. Zij zorgde mee voor een warme thuis voor de bewoners en had , als mentor, speciale aandacht voor Karine.
Jan Damen werd op 1 december 2001 aangesteld als jobcoach begeleid werken. Onder zijn impuls groeide Magda Leuven, het latere Werkburo Leuven, uit tot het grootste arbeidszorginitiatief van Vlaanderen.
Mario Vanhaeren startte op 1 september 1982 als gewetensbezwaarde. Hij nam heel wat verschillende functies op en eindigde als algemeen-directeur.
💐 Dankjewel voor jullie engagement, warmte en toewijding doorheen de jaren — we wensen jullie een prachtig pensioen toe! 💐
☀️🍝 Op zaterdag 4 juli nodigen we je uit in de tuin van De Schoppe voor een gezellige zomeravond in een sfeervolle mediterrane setting 🍷🍋
De volledige opbrengst gaat naar de werking van het Coxhuis.