Op 31 augustus gaat Mario Vanhaeren op pensioen als directeur van Oostrem VZW. Kristien en Katrien nemen de fakkel over. We laten hen aan het woord.
Kristien: Samen met Katrien en met alle medewerkers gaan we voor een fijne werk- en leefomgeving voor onze dagcentrumgebruikers, begeleid werkers en bewoners. Als zakelijk directeur wil ik er mee voor zorgen dat we met de ondersteunende diensten blijven staan voor goed administratief en financieel beheer, voor een warm onthaal voor gebruikers en werknemers en voor vlotte ondersteuning op praktisch vlak.
Katrien: Ik wil de leiding van Oostrem in de geest van Mario’s beleid verderzetten: de bewoners en gebruikers zullen centraal blijven staan, er zal voldoende aandacht naar innovatie gaan en ik blijf bereikbaar voor de mensen uit onze teams. Alles uiteraard, met een verfrissend vleugje humor.
☀️🍝 Op zaterdag 4 juli nodigen we je uit in de tuin van De Schoppe voor een gezellige zomeravond in een sfeervolle mediterrane setting 🍷🍋
De volledige opbrengst gaat naar de werking van het Coxhuis.